יום חמישי, 10 במרץ 2011

יום בחיי

היום אספר על יום בחיי. קמתי הילבשתי היסתרקתי ועשיתי קוקו. סידרתי את המיטה.והלכתי לאכול. ציחצחקתי שיניים. חיביתי את האור. נעלתי נעליים לקחתי מפתח תיק וטלפון סגרתי את הדלת. בדקתי והלכתי בשבע וחצי לבית הספר. בגעתי לבית הספר הורדתי כיסא ותיק הכנסתי את הטלפון והמפתחות. והלכתי לשחק. היה צילצול הגעתי לשיעור אנגלית עשיתי את המבחן. והיה צילצול לשיעור מתמטיקה עשיתי בחוברת ובמחברת.היה צילצול להפסקה שיחקתי והיה צילצול. היה עוד פעם מתמטיקה עשיתי שוב במחברת והיה צילצול לתורה. בתורה בדקה שושי שיעורי בית ועשיתי במחברת וגם בחוברת.
והיה צילצול להפסקה. בהפסקה הקטנה טיילתי עם לינה. והיה צילצול לשיעור אחרון למדעים המורה נתנה לנו שיעורי בית.
והיה צילצול לקחתי תיק הרמתי את הכיסא והלכתי הביתה פגשתי את סבתא הורדתי נעליים סידרתי תיק שטפתי ידיים והלכתי לאכול. אחותי הלכה לחוג וסיימתי לאכול וסבתא הלכה חיכיתי לאמא וראיתי טלויזיה ואמא באה. אמא באה והלכתי איתה לסופר. חיכיתי לג'ניפר הורדתי נעלים וגם אמא סידרנו אוכל ואני ואמא ראינו במחשב תמונות מצחיקות. גניפר באה ראיתי טלויזיה אמרתי לאבא שלום.עשיתי שיעורים והלכתי לישון.

2 תגובות:

  1. שרון היקרה הכתיבה שלך יפה הייתיחסת למבנה לתוכן ולשון
    והבלוג שלך מדהים ממני אושר

    השבמחק
  2. אושר היקר.
    תודה שאתה מגיב לי אני רוצה להגיב לך גם בבלוג שלך אבל המחשב שלי לא נותן לי ואני לא יודעת למה.
    תודה שהגבת לי אחד באפריל שמח מימני שרון.

    השבמחק