יום שלישי, 29 במרץ 2011

שומר המסילה

מסופר על ילד אמיץ. ניום אני אספר סיפור על איש שגר בבית קטן ליד מסילת רכבת. יש איש ואישה ויש להם ילד בשם שלמון. האבא הוא השומר של מסילת הרכבת. בבוקר דגל ירוק זה סימן טוב. ובבוקר דגל אדום זה סימן רע. בערב פנס לבן זה סימן טוב. ובערב פנס אדום זה סימן רע. בערב שלמון אמר ''אני אצא הפעם'' ופיתאום התחיל לרדת גשם.'' שלמון נבהל אבל ליבו התחזק''. הברק פגע בפסי הרכבת ושלמון לקח רק פנס לבן.''אוי ואבוי'' אמר שלמון מה אני יעשה עכשיו? שלמון רצה לרוץ הביתה ולהחליף לפנס אדום. אבל נזכר מיד שהרכבת צריכה להגיע. ניזכר שלמון שהוא לובש חולצה אדומה. שלמון פשט את חולצתו וכיסה אותה בפנס הלבן. הרכבת באה ושלמון התחיל ליצעוק אסון אסון. הקטר עצר והנוסעים ברכבת ניצלו.
גילי ויואב.
יואב- הוא לא היה צריך לעשות את זה זה היה מסוכן.
גילח הוא היה צריך לעשות את זה כדי להציל את הנוסעים.
אני מסכימה עם גילי. ולדעתי מה ששלמון עשה זה היה מאוד אמיץ. הוא היה צריך לעשות את זה כדי להציל את הנוסעים. הוא היה צריך לעשות את זה כדי לעזור לאבא שלו.
נימה אישית.
אהבתי את הסיפור הסיפור הוא יפה ואמיץ. 

2 תגובות:

  1. שלום שרון,
    קוראים לי רז ואני מפרדס חנה לומד בבית ספר יצחק רבין בכיתה ג'1.
    הסיפור שומר המסילה מעניין מאוד.

    השבמחק
  2. רז.
    תודה על תגובתך אהבתי את התגובה.
    שרון :)

    השבמחק