יום שלישי, 1 במרץ 2011

תאור דמות של דניאל

מסופר על ילד שלא היה מקובל בכיתה.
שלום שמי דניאל יש לי שיער ארוך שחור וחלק. ועיניים כמו שתי נורות זהירות. ופנים לבנים לבנים. אני גר בכפר קטן לומד בכיתה ג' החברים שלי צוחקים עלי כי אני אומר שאני נולדתי בכרובית וזה נכון. יש לי אמא בשם ציפורה. ואבא בשם ג'ורא וסבא צבי. דניאל אומר שהוא נולד בתוך כרובית והמורה שלו יוסף לא מאמין לי. דניאל אהב לשחק במחבואים. החברים שלו חושבים שהוא מוזר. לא ההיתי רוצה להיות חברה שלו כי הוא מוזר ורציתי שיהיו לי רק חברים דומים. לדעתי דניאל מוזר ומיוחד והוא צריך להכיר יותר חברים. 

2 תגובות:

  1. שרון היקרה
    הכתיבה שלך טובה ויפה אני אהבתי איך שהשתמשת
    במבנה תוכן ולשון.
    אהבתי בתאור דמות את הדבר של המיוחד בדניאל.
    ממאור אמסלם.

    השבמחק
  2. מאור תודה על תגובתך המעניינת שמחתי ליקרוא את התגובה כדי שתשקיעה יותר בבלוג מימני שרון

    השבמחק