יום שלישי, 1 בפברואר 2011

פניה אכפתית

ילדי בית הספר הוברמן,צריך לעשות מעשה אכפתי לטבע,כמו מיחזור נטיעה ושיתול עצים,צריך לעשות את זה בישביל שהטבע יראה נקי ויפה ושאנשים לא ילכלכו  אותו אלה ישמרו על הטבע, והעצים תורמים חמצן עם נישמור על הטבע יהיה יותר חמצן,חשוב לישמור על העצים כי הם נותנים לנו חמצן ויוצרים לנו צל ותורמים לצינון האוויר להפחתת עוצמת הרוח ולהפחתת עוצמת הרעש ,רעיונות לישמור על הסביבה לשתול צמחים, לינטוע עצים, לא ליקטוף פרחים,למחזר ניר ופלסטיק, סיירת ירוקה צריכה לידאוג למען סביבה ירוקה, חשוב לידאוג לסביבה שתיהיה יפה נקיה שיהיה חמצן וצל, ילדי בית הספר הוברמן בואו גם אנחנו בית הספר הוברמן נעשה מעשה טוב למען הסביבה,

7 תגובות:

  1. שרון היקרה:
    חסר לך משפט פתיחה יש לי רעיון:ילדי בית ספר הוברמן היקרים לקראת ט"ו בשבט צריך לעשות מעשה. אני אהבתי את הסיום שהו"ילדי בית ספר הוברמן באו גם אנחנו בית ספר הוברמן נעשה מעשה טוב למען הסביבה.
    נועם

    השבמחק
  2. שרון:
    יש לך מישפט פתיחה מלא את צריחה לתקן אותו הגוף והסיום טובים אני אוהב את מה שכתבת גדי תשכיאי מאוד בבלוג

    השבמחק
  3. שרון היקרה:
    יש לך משפת פתיחה גוף וסיום אהבתי את מה שאמרת שצריך לשמור על הסביבה שיהיה לנו צל,יופי,וחמצן כל הכבוד שלי

    השבמחק
  4. שרון היקרה,
    אהבתי בכתיבה שלך את רעיונות שנתת לתלמידי בית הספר] כיצד לשמור על הסביבה.
    שרון, המילה שיתול היא לא נכונה אומרים- לשתול. חסר היה לי בכתיבה שלך סימוכים מטקסטים שלמדנו בכיתה- מדוע חשוב לשמור על הסביבה.

    השבמחק
  5. שרון היקרה אהבתי את הכתיבה שלך את היתיחשת למבנה תוכן ולשון יפה מאוד ממני אושר

    השבמחק
  6. אושר תודה על תגובתך.
    שמחתי שאהבת תכתיבה שלי.
    מימני שרון.

    השבמחק
  7. שלי חניתה נועם אושר ודניאל.
    תודה שהגבתם לי בפוסט תמשיכו להגיב מימני שרון.

    השבמחק