יום שלישי, 4 בינואר 2011

קצת על עצמי

שמי שרון, שלום אני הולכת לחוג טניס הולכת גם לחוג פיסול .אני לומדת אנגלית.ההורים שלי רוצים לירשום אותי לחוג מתמטיקה.אני רוצה שלא יהיו מילחמות.אני גרה בפתח תקווה ואני בת 9 יש לימשפחה טובה אחות ספורטאית אמא ואבא נהדרים.אני אוהבת את בית הספר . את שיעור ספורט.ובבית ליקרוא ולשחק עם אחותי.בחוג לנצח ובחוג פיסול לעשות דברים יפים במישחקים אוהבת מילה במישבצת.בחברים את שליהיא חברה טובה מצחיקה ואוהבת.אני הכי אוהבת ליקרוא. להיות עם המשפחה.אהיה גדולה אני רוצה שיהיה שוטרת.שלא יהיה מלחמות אף פעם.

12 תגובות:

  1. שרון היקרה.
    קודם כל לצערי לא ממש אהבתי את הכתיבה שלך חסר לך משפת פתיחה קודם אהית צריחה לספר על עצמך ואחר כך על החוגים שלך אבל אהבתי שאת מזכירה את אחותך שלי

    השבמחק
  2. שלום שמי נוגה מבית הספר רבין הבלוג שלך היה יפה מאוד יפה מצדך שאת אוהבת את המשפחה שלך ואת דואגת להם לא כזה אבנתי איך מכינים שוקולד

    השבמחק
  3. שרון אני עלמא מפרדס חנה ואני אוהבת את מה שאת כותבת את חמודה
    ובייייייייייי

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. עלמא ונוגה גם עם אני לא מקירה אתכן תודה שהגבתם לי על הבלוג אשמח עם תמשיכו להגיב שרון.

    השבמחק
  7. שלום אני שירי מג/1,וגם אני אוהבת ליקרוא.אני בת 8 ועשרה חודשים.גם אני מקווה שיפסקו המילחמות. להיתראות לבנתיים.

    השבמחק
  8. לי קורים נועם גם אני בחוג פיסול.

    כתבת דברים מאוד יפים.

    השבמחק
  9. שירי נועם שלי נוגה ועלמה תודה על התגובות קראתי ואהבתי את התגובות שלכן אשמח עם תמשיכו להגיב שרון.

    השבמחק
  10. שרון הכתיבה שלך טובה ויפה את הייתיחשת למבנה תוכן ולשון ממני אושר

    השבמחק
  11. אושר תודה על התגובה שלך.
    אשמח עם תמשיך להגיב.
    מימני שרון.

    השבמחק
  12. שלי אני אתקן.
    ושירי נוגה אושר עלמה ונועם תודה על התגובות שבת שלום שמח לכם מימני שרון:)

    השבמחק